صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

صدرا عزیز دل مامان و بابا

نوروز 92

1392/1/17 8:18
نویسنده : مامان نسرین
445 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 1392

این سومین ساله که پسر گلمون صدرا در کنار من و باباش سر سفره هفت سین عید حضور داره پسر نازم امیدوارم همیشه با سربلندی ، سعادت و سلامتی در کنار سفره هفت سین حضور داشته باشی .

صدرا کنار سفره هفت سین 1392

امسال من و بابا مسعود تا روز 28 اسفند ماه سر کار بودیم . از اونجایی هم که سال 91 سال کبیسه بود خلاصه ما فشرده خودمون رو برای تحویل سال 92 آماده کردیم . لحظه تحویل سال 92 روز چهارشنبه 30 اسفند 91 ساعت 14 و 31 دقیقه و 56 ثانیه بود . بعد از خوردن ناهار سه تایمون سر سفره هفت سین نشستیم و سال رو به امید داشتن سالی خوب آغاز کردیم . بعدش هم کلی زدیم و رقصیدیم و به پسر گلم عیدی دادیم و آماده شدیم که بریم خونه بزرگ ترها . روزها به دید و بازدید گذشت . بابا مسعود از پنجم فروردین باید میرفتند سر کار و لی من تا 16 فروردین تعطیل بودم و حسابی در کنار پسر گلم بهم خوش گذشت و پروسه از پوشک گرفتن صدرا رو در ایام تعطیلات انجام دادیم که در پست بعدی براتون کامل ماجرا رو می نویسم .

صدرا کنار سفره هفت سین سال 92

 

صدرا کنار سفره هفت سین خونه مامان انیس

صدرا کنار سفره هفت سین خونه مامان انیس

 

صدرا جون سال نو مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

باباي مليسا
17 فروردین 92 9:19
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون ، باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.