صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عزیز دل مامان و بابا

مشرف شدن صدرا کوچولو 8 ماهه به مکه مکرمه

1391/8/29 10:57
نویسنده : مامان نسرین
595 بازدید
اشتراک گذاری

فروردین 90 بود که بهمون خبر دادن که باید 10 اردیبهشت 1390 مشرف بشیم مکه مکرمه . آخه من وقتی مجرد بودم با خاله جون ها ( خاله مریم ، خاله مهری و خاله محبوبه ) ثبت نام مکه کرده بودیم ولی مثل اینکه قسمت بود پسر گلم هم بدنیا بیاد و با من بیاد به زیارت خانه خدا . خلاصه صدرای گلم من خیلی بخاطر تو استرس داشتم مخصوصا اینکه بابایی هم با ما نبودن . همش میترسیدم اون جا پسر گلم مریض بشه . خلاصه رفتیم خیلی خوش گذشت و آقا صداری شما اونجا حسابی مامان رو اذیت کردی ولی خاله جون ها خیلی کمکم کردن و حسابی از تو مراقبت کردند .

اینهم چند تا عکس از صدرای گلم در مکه و مدینه

صدرا با دوستش در صحن مسجد النبی

صدرا در چند متری کنار کعبه

صدرا کنار  کعبه

قربونت بشم مامان ماه شده بودی وقتی لباس احرام پوشیده بودی

صدرا چند تا دوست خارجی خشکل در مسجد النبی پیدا کرد که من هم برای یادگاری ازشون عکس گرفتم

صدرا با دوستهای خارجیش در مسجد النبی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
27 آبان 91 11:43
عزیییییییزم جیییییگر خیلی ماهه و





ممنون شما لطف دارید